• 05.11.18, 08:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: kanal, millest Eesti noored ei loobuks, on YouTube

Brit Mesipuu viis oktoobri keskel läbi uuringu, et saada teada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Vastuseid laekus enam kui 1700 kooliõpilaselt. Briti sõnul saavad turundajad uuringust palju vihjeid selle kohta, kes on need influencerid, keda noored jälgivad, ja mis on see sisu, mida nad seega jälgida armastavad.
Uuring: kanal, millest Eesti noored ei loobuks, on YouTube
  • Foto: shutterstock
Vastuseid kokku laekus 1721, see teeb ligi 2% kõikidest sihtrühma kuulunud õpilastest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele