• 05.11.18, 08:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: kanal, millest Eesti noored ei loobuks, on YouTube

Brit Mesipuu viis oktoobri keskel läbi uuringu, et saada teada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Vastuseid laekus enam kui 1700 kooliõpilaselt. Briti sõnul saavad turundajad uuringust palju vihjeid selle kohta, kes on need influencerid, keda noored jälgivad, ja mis on see sisu, mida nad seega jälgida armastavad.
Uuring: kanal, millest Eesti noored ei loobuks, on YouTube
  • Foto: shutterstock
Vastuseid kokku laekus 1721, see teeb ligi 2% kõikidest sihtrühma kuulunud õpilastest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele