5. november 2018

Uuring: kanal, millest Eesti noored ei loobuks, on YouTube

Foto: shutterstock
Brit Mesipuu viis oktoobri keskel läbi uuringu, et saada teada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Vastuseid laekus enam kui 1700 kooliõpilaselt. Briti sõnul saavad turundajad uuringust palju vihjeid selle kohta, kes on need influencerid, keda noored jälgivad, ja mis on see sisu, mida nad seega jälgida armastavad.

Vastuseid kokku laekus 1721, see teeb ligi 2% kõikidest sihtrühma kuulunud õpilastest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700