• 10.11.20, 15:04

Agentuur Rethink sai uue partneri

Ta on osalenud mitmes avaliku sektori projektis ning hakkab agentuuri uue partnerina Rethinki avaliku sektori ärisuunda vedama.
Laura Kullerkupp
  • Laura Kullerkupp
Agentuuri Rethink uueks partneriks on Laura Kullerkupp, kes on osalenud ligi seitsmekümnes avaliku- ja erasektori projektis nii teenusedisaineri, infoarhitekti kui ka meeskonnajuhina.

Seotud lood

Uudised
  • 27.10.20, 17:51
Klient ei tea, mida tal vaja on
Selleks, et suurendada müüki, pole mõtet klientidelt küsida, mida nad soovivad – nad ei räägi teile tõtt, rääkis teenusedisaini agentuuri Rethink asutaja Jana Kukk.
Uudised
  • 14.08.20, 11:28
Jana Kukk: koroonakriisi mõju ostlemisele – kolm järeldust
Eriolukord muutis Eesti inimeste igapäevaseid ostuharjumusi, kuid mitte niivõrd, nagu ehk arvata võiks, kirjutab strateegilise disaini agentuuri asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk värskele uuringule toetudes.
Uudised
  • 30.03.20, 11:04
Mida stabiilsem olukord, seda vähem motivatsiooni
Eelmine suur kriis tõi meie teadvusse mitu tänast suurtegijat. Ettevõtlikud praegu juba tegutsevad, kirjutab strateegilise disaini agentuuri Rethink asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk.
Uudised
  • 03.05.19, 09:13
Liiga head teenust ei pruugi alati olla mõistlik pakkuda
Luminori teenusedisaini juht ja agentuuri Rethink asutaja Lars-Erik Hion räägib, et teenusedisain pole raketiteadus, vaid terve mõistus.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele