Autor: Jana Kukk • 30. märts 2020

Mida stabiilsem olukord, seda vähem motivatsiooni

Eelmine suur kriis tõi meie teadvusse mitu tänast suurtegijat. Ettevõtlikud praegu juba tegutsevad, kirjutab strateegilise disaini agentuuri Rethink asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk.
Jana Kukk
Foto: Polina Volkova

Viimase kahe nädala jooksul on ettevõtjad jaotunud kaheks: ühed on ootamas abimeetmeid, teised on aga paari päevaga leidnud viisi, kuidas kohandada oma toode või ärimudel praeguse olukorraga sobivaks. Kelle äril on rohkem lootust?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700