• 14.08.20, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jana Kukk: koroonakriisi mõju ostlemisele – kolm järeldust

Eriolukord muutis Eesti inimeste igapäevaseid ostuharjumusi, kuid mitte niivõrd, nagu ehk arvata võiks, kirjutab strateegilise disaini agentuuri asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk värskele uuringule toetudes.
Jana Kukk.
  • Jana Kukk.
  • Foto: Polina Volkova
Suured toidupoed olid juba pikemalt silmitsi väljakutsega, kus tehnoloogia vallas eesrindlikud kliendid olid toidukorvi e-poest tellimise järele proovinud ja paljud ka rutiiniks muutnud. Samal ajal oli skeptikuid netiostlemist proovima saada pea võimatu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele