• 14.08.20, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jana Kukk: koroonakriisi mõju ostlemisele – kolm järeldust

Eriolukord muutis Eesti inimeste igapäevaseid ostuharjumusi, kuid mitte niivõrd, nagu ehk arvata võiks, kirjutab strateegilise disaini agentuuri asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk värskele uuringule toetudes.
Jana Kukk.
  • Jana Kukk.
  • Foto: Polina Volkova
Suured toidupoed olid juba pikemalt silmitsi väljakutsega, kus tehnoloogia vallas eesrindlikud kliendid olid toidukorvi e-poest tellimise järele proovinud ja paljud ka rutiiniks muutnud. Samal ajal oli skeptikuid netiostlemist proovima saada pea võimatu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele