• 03.05.19, 09:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liiga head teenust ei pruugi alati olla mõistlik pakkuda

Luminori teenusedisaini juht ja agentuuri Rethink asutaja Lars-Erik Hion räägib, et teenusedisain pole raketiteadus, vaid terve mõistus.
Liiga head teenust ei pruugi alati olla mõistlik pakkuda
Oluline on, et teenusedisain oleks organisatsioonis suurte volitustega, juhtkonna tasemel. Teenusedisaini üks rolle on ka majasisese kultuuri loomine ja muutmine. Näiteks Luminoris läkski pool tehtud tööst majja sisse, panna inimesi teistmoodi mõtlema ja tegutsema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele