• 03.05.19, 09:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liiga head teenust ei pruugi alati olla mõistlik pakkuda

Luminori teenusedisaini juht ja agentuuri Rethink asutaja Lars-Erik Hion räägib, et teenusedisain pole raketiteadus, vaid terve mõistus.
Liiga head teenust ei pruugi alati olla mõistlik pakkuda
Oluline on, et teenusedisain oleks organisatsioonis suurte volitustega, juhtkonna tasemel. Teenusedisaini üks rolle on ka majasisese kultuuri loomine ja muutmine. Näiteks Luminoris läkski pool tehtud tööst majja sisse, panna inimesi teistmoodi mõtlema ja tegutsema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele