"Viimase kahe kuuga kasvas e-ostlemine kordades, eriti märtsis ehk eriolukorra alguses ja see pani loomulikult ka meid surve alla. Mitmekordistasime oma komplekteerimis- ja tarnevõimekust ning arendasime täiendavaid teenuseid näiteks drive-in punktide ja Barbora Express kontaktivaba ostlemise näol," lausus Pentikäinen. "Nüüdseks oleme küll astunud tagasi normaalsusesse, kus e-kaubanduse roll on aga varasemaga võrreldes tundmatuseni muutunud."
Pentikäineni sõnul on Barbora.ee lähituleviku suurimateks eesmärkideks uuenenud tarbimisharjumuste valguses teenust täiendavalt arendada ja seda nii kasutajakogemuse kui ka teenuse laiendamise vaates.
"Koduse toidukorvi koostamine e-poes on tulnud selleks, et jääda. Ning kogu meie meeskonna eesmärk on jätkuvalt kasvada ja areneda, sealhulgas uusi tehnoloogilisi lahendusi lisada ja võimalusel ka geograafiliselt laieneda."
Barbora.ee on toidu- ja esmatarbekaupade e-pood Eestis, mis avati e-Maxima nime all 2015. aasta alguses. Alates 2018. aasta oktoobrist tegutseb online-supermarket Barbora kaubamärgi alt.