Festivali juhtkond ütles avalduses, et koroonaviiruse mõju turunduse, loome- ja meediatööstuse sektorile on ränk ning valdkonnas tegutsevate ettevõtete prioriteedid on nihkunud – antud hetkel on peamine kaitsta inimesi, varustada tarbijaid esmatarbekaupadega ning keskenduda ettevõtete, ühiskonna ja majanduse elus hoidmisele.
Toome siinkohal ülevaate eelmisel nädalal Cannes Lions festivalil Grand Prix auhinnaga pärjatud reklaamidest. Grand Prix vääriliseks tunnistavad žüriid ainult maailma parimatest parimad reklaamid, see on absoluutne tipp.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.