Autor: Hando Sinisalu • 27. juuni 2019

Pisarad lahutavad meelt

Autorid: Lukas Balandis, Scanpix

Maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions näitasid trendid, et ideed muutuvad varasemaga võrreldes tõsisemaks, selgitas teisipäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis agentuuri Kontuur loovjuht Urmas Villmann.

"Ideed on läinud surmtõsiseks – nalja, huumori ja meelelahutuslikkuse osakaal on kadunud," jagas Villmann muljeid.

Samas tõi Kontuuri loovjuht välja, et meelelahutus ei ole alati lõbus. "Meeleliigutus tekib ka kurbusest ja ideedest, mis panevad inimestel pisaraid voolama," märkis ta.

Milliseid trende Villmann festivalil veel nägi, saab kuulata pikemalt hommikuprogrammist.

Hommikuprogrammi vedasid Hando Sinisalu ja Ken Rohelaan.

Saadet saab kuulata siit:

Allikas: Äripäev

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700