Maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions näitasid trendid, et ideed muutuvad varasemaga võrreldes tõsisemaks, selgitas teisipäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis agentuuri Kontuur loovjuht Urmas Villmann.
"Ideed on läinud surmtõsiseks – nalja, huumori ja meelelahutuslikkuse osakaal on kadunud," jagas Villmann muljeid.
Samas tõi Kontuuri loovjuht välja, et meelelahutus ei ole alati lõbus. "Meeleliigutus tekib ka kurbusest ja ideedest, mis panevad inimestel pisaraid voolama," märkis ta.
Milliseid trende Villmann festivalil veel nägi, saab kuulata pikemalt hommikuprogrammist.
Hommikuprogrammi vedasid Hando Sinisalu ja Ken Rohelaan.
Saadet saab kuulata siit:
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.