Pisarad lahutavad meelt

Foto: Lukas Balandis, Scanpix

Maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions näitasid trendid, et ideed muutuvad varasemaga võrreldes tõsisemaks, selgitas teisipäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis agentuuri Kontuur loovjuht Urmas Villmann.

"Ideed on läinud surmtõsiseks – nalja, huumori ja meelelahutuslikkuse osakaal on kadunud," jagas Villmann muljeid.

Samas tõi Kontuuri loovjuht välja, et meelelahutus ei ole alati lõbus. "Meeleliigutus tekib ka kurbusest ja ideedest, mis panevad inimestel pisaraid voolama," märkis ta.

Milliseid trende Villmann festivalil veel nägi, saab kuulata pikemalt hommikuprogrammist.

Hommikuprogrammi vedasid Hando Sinisalu ja Ken Rohelaan.

Saadet saab kuulata siit:

Allikas: Äripäev

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700