Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pisarad lahutavad meelt
Maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions näitasid trendid, et ideed muutuvad varasemaga võrreldes tõsisemaks, selgitas teisipäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis agentuuri Kontuur loovjuht Urmas Villmann.
"Ideed on läinud surmtõsiseks – nalja, huumori ja meelelahutuslikkuse osakaal on kadunud," jagas Villmann muljeid.
Samas tõi Kontuuri loovjuht välja, et meelelahutus ei ole alati lõbus. "Meeleliigutus tekib ka kurbusest ja ideedest, mis panevad inimestel pisaraid voolama," märkis ta.
Milliseid trende Villmann festivalil veel nägi, saab kuulata pikemalt hommikuprogrammist.
Hommikuprogrammi vedasid Hando Sinisalu ja Ken Rohelaan.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.