Autor: Marianne Liibert • 16. märts 2020

Kuidas turundajad massilist ülereageerimist vähendada saaksid?

Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar kirjeldas tänast olukorda läbi agentuuri vaatenurga ning andis asjalikke soovitusi, mida praeguses olukorras teha võiks.
"Turundajad on keskmisest paremad suhtlejad, meie vastutus praegu on oma klientide ja kontaktidega suhelda, et vältida anomaalseid olukordi ja massilisi ülereageerimisi," ütles Heinsaar.

Olukord läbi agentuuri silmade

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700