Tööandja kuvand on midagi, millest räägitakse tihti ja millega suur osa firmadest teadlikult tegeleb. Turundus- ja kommunikatsioonitöötajad näevad igapäevaselt vaeva, et ettevõtte lugu võimendada ja tuua esile see, mis aitab firmal silma paista.
„Värbamiskampaania on taktika, tööandja bränding aga strateegia,“ rõhutab tööandjabrändingu agentuuri Instar asutaja ja tegevjuht Kersti Vannas. Tema sõnul peab organisatsioon mõtlema mitte ainult tänaste värbamiste peale, vaid ka sellele, kuidas tagada tööjõudu tulevikus, arvestades sellega, mida teeb Eesti demograafia.
Meie brändilubadus „If helps a lot“ tähendab, et aitamine ei seisne ainult kahju hüvitamises – meie ülesanne on võimalikult selgelt seletada, mida klient ostab ja milliseid riske tal on vaja katta, ütleb If Kindlustuse Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni juht Liene Meklere-Kutsare.
Eestis on helibränding endiselt pigem tagasihoidlikult kasutatav strateegiline tööriist, kuna selle potentsiaali ei ole veel lihtsalt teadvustatud, kirjutavad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.
Tänapäeva turundus ei alga kliendist, vaid sinu enda inimestest – kui sa ei turunda oma organisatsiooni parimatele talentidele, jääb ka klient lubatud väärtusest ilma, kirjutab Motivaatori juht Kaido Pajumaa.