Aasta Turundustegu 2019 võitjad

Täna toimus Vanalinna Rahva Raamatus turunduskonverentsi Password auhinnapidu, kus tunnustati Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2019 auhinnad.

Foto: Marianne Liibert

AASTA TURUNDUSTEGU 2019: ÄRIKATEGOORIA GRAND PRIX

Aasta Turundustegu 2019 ärikategooria Grand Prix' võitis G4S Eesti suitsu- ja vinguanduri teenus NUBLU.

Zürii oli üksmeelel, et tegemist oli tervikliku lähenemisega, mis hõlmas toote- ja teenusedisaini, turundust ja müüki. Lisaks kiideti paindlikkust – kui selgus, et vingugaasi mõistmine on puudulik, tehti keset kampaaniat hästi õnnestunud taktikaline muudatus, et inimeste teadlikkust tõsta. Ära märgiti ka väga hea ROI, õigel ajal õiges kohas olemine ning sotsiaalse vastutustundlikkuse olemasolu. "Suudeti teha ühest täiesti tavalisest asjast üks bränditud ihaldusväärne toode," sõnas Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja ja sTARTUp Day ellukutsuja Andres Kuusik.

Autorid:

Organisatsioon: G4S Eesti - turundus- ja projektijuht Tarmo Pärjala

Meediaagentuur: Initiative

Digiagentuur: Mediabrands Digital

Reklaamiagentuur: Adell Taevas

Tootmine: Adell Taevas

Žürii valis ärikategooria Grand Prix' võitja viie finalisti hulgast. Aasta Turundustegu 2019 finaali jõudsid: Coop Panga kampaania "Hoiame ühte. Kasvame koos", Fotografiska Tallinnas olnud näituse "Tõde on surnud" kampaania, G4S Eesti suitsu- ja vinguanduriteenuse NUBLU reklaamikampaania, Rimi Eesti Food projekt Tarbime Targalt ning Simple Sessioni juubeliüritus Simple Session 20.

Foto: Photo:Marko Mumm

AASTA TURUNDUSTEGU 2019: AVALIKU SEKTORI GRAND PRIX

Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori Grand Prix' võitis SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondi kampaania "Jäta üks asi ostmata".

Autorid:

Organisatsioon: SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefond - Küllike Hein, Kadri Org

Meediaagentuur: Vizeum - projektijuht Terlin Raag, meediaplaneerija Mari-Liis Viina

Reklaamiagentuur: Salama - loovjuht ja copywriter Madis Ots, projektijuht Anu Aleksandra Ots, disainer Meelis Pihtje

Tootmine: Kuukulgur Film - produtsent Priit Aus, režissöör Jan-Erik Nõgisto; Orbital Vox Stuudiod - produtsent Gert Hatsukov, helirežissöörid Andres Nõlvak ja Markku Tiidumaa; Ivo Uukkivi ja Andrei Andrejev (tele ja raadio VO); Kether Translations

Foto: Photo:Marko Mumm

ERIAUHIND SILMAPAISTVA TÖÖANDJA BRÄNDINGU EEST

Žürii otsustas välja anda ka silmapaistva tööandja brändingu eriauhinna, mille võitis Eesti lennujuhtimisekeskuse värbamiskampaania "Taevavalvurid".

Autorid:

Organisatsioon: Lennuliiklusteeninduse AS - turundusdirektor Ere-Keering-Kont, turundusspetsialist Eveli Paalberg

PR agentuur: Optimist Public - konsultant Gerda Suumann

Reklaamiagentuur: Optmist Creative - projektijuht Kadri-Liis Nikopensius, AD Bruno Palmik, loovjuht Oliver Lomp

Tootmine: Downtown Productions - produtsent Jaan Laugamõts, režissöör Ove Musting

Konkursi Aasta Turundustegu 2019 žüriisse kuulusid Andres Kuusik (Tartu Ülikool), Annika Oja (Orkla), Indrek Soom (Initiative), Maarit Mäeveer (Turundajate Liit), Marge Kari (TANK), Margit Kotkas (LHV) ja Mariliis Beger (Pipedrive).

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700