Digireklaamile spetsialiseerunud agentuur FCR Media võttis eile kasutusele uue ärinime ja kaubamärgi Nobel Digital, lisaks loodi tütarettevõttena loovagentuur Nobel Creative.
- Nobeli tiim. Fotol paremalt vaadates: Rando Reining (kliendihaldur/partner), Agne Sokolov (personalijuht), Kai-Ly Kase (finantsjuht/partner), Algis Liblik (müügijuht), Anni Kitsing (turundusjuht/partner), Jass Seljamaa (loovjuht/partner), Kristiina Tukk (tegevjuht/partner), Martin Paršin (strateeg/partner), Jane Ilm (personalijuht, lapsehoolduspuhkusel), Tarmo Tulva (IT-juht) Foto: KEVIN LEHTLA
Eelmisel aastal Äripäeva Turunduse TOPis agentuuritulu edetabelis esikoha võitnud ja Eesti üks edukaimaid digitaalsele reklaamile spetsialiseerunud agentuure FCR Media võttis eile kasutusele uue ärinime ja kaubamärgi Nobel Digital. Lisaks laiendas ettevõte hiljuti oma tegevusvaldkondi, luues digireklaami teenuseid pakkuvate üksuste kõrvale tütarettevõttena loovagentuuri Nobel Creative.
FCR Media tegevjuht Kristiina Tukk selgitas, et firma alustas 1993. aastal tollal väga vajalike kollaste telefoniraamatute väljaandjana ja korraldas infotelefoni Ekspress Hotline tööd. „Aja jooksul muutus meie ärivaldkond tundmatuseni ja 2014. aastal oli FCR Media olukorras, kus korraldasime põhjalikult ümber ettevõtte teenused, töökorralduse ja omanikeringi. Spetsialiseerusime digitaalsele reklaamile ning oleme olnud selle muutuse ellu viimisel edukad: FCR Media müügitulu ulatus eelmisel aastal üle 4 miljoni euro ja Google Premium partnerina vahendasime umbes 15 protsenti kogu Google’i reklaamimüügist Eestis," sõnas Tukk.
"Ettevõttel on täna üle 50 töötaja Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Riias ning üle 3000 kliendi, millega oleme omas valdkonnas Eesti suurimad. Kuivõrd nägime, et paljud Eesti reklaamibürood ei suuda luua digikanalitesse piisavalt sobivaid kampaanialahendusi, asutasime aasta tagasi ka tütarettevõtte, mis pakub loovagentuuri teenuseid. Kõigi nende muutuste taustal tundsime, et ka meie ärinimi ja kaubamärk vajavad värskendust ning nii sündisidki Nobel Digital ja Nobel Creative,“ selgitas Tukk.
- Nobel Digitali tegevjuht Kristiina Tukk Foto: Kaupo Kikkas
Uus ärinimi ja kaubamärk Nobel tuleneb ettevõtete peakontori asukohast Tallinnas Noblessneri sadamalinnakus. „Emmanuel Nobeli ja Arthur Lessneri ehitatud sadam koos seal asuva laevatehasega oli 20. sajandi algul moodsa allveelaevatööstuse keskuseks. Nüüd, sada aastat hiljem, saame Noblessneri mitmekülgset äri-, kultuuri- ja elamulinnakut uhkusega nimetada oma koduks. Siin loome tulevikku vaatavaid digitaalseid turunduslahendusi, mis aitavad meie partneritel täita ärieesmärke,“ märkis Tukk.
Nobel Digital pakub klientidele kaasaegset digireklaami täisteenust: analüüsib ja kaardistab turud, loob sellest lähtuvalt strateegia, planeerib meedia, valmistab reklaamid ja mõõdab tulemusi, täiustades jooksvalt kampaaniastrateegiat.
Nobel Creative seejuures on digital-first loov- ja reklaamiagentuur, mis keskendub eelkõige digiformaatidele, kuid loob reklaame ka traditsioonilistele kanalitele. Agentuuri teenused varieeruvad brändingust müügikampaaniateni ja bänneritest videolahendusteni.
„Nobeli agentuurid eristuvad selle poolest, et kui paljud Eesti turundusagentuurid on tänaseni kinni traditsioonides, siis meie kasutame lahenduste loomisel väga palju digitaalseid teadmisi, andmeid ja oskusi,“ lisas Tukk.
FCR Media pälvis Äripäeva koostatud 2019. aasta Turunduse TOPis turundusvaldkonna agentuuride seas agentuuritulu edetabelis esikoha. Loe lisaks:
Agentuuritulu TOP: loovus ja matemaatika peavad töötama koosSeotud lood
FCR Media tegevjuht ja partner Kristiina Tukk rääkis, et tänapäeva reklaamiklientidel on lihtne opereerida, sest igasugune tellitud reklaam on täies ulatuses mõõdetav ning ütleb ära, kas raha sai mõistlikult paigutatud või peab strateegiat muutma.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele