Autor: Ranno Pajuri • 13. jaanuar 2020

Tähelepanuväärsed sündmused Eesti turundusmaastikul 2019. aastal

Telia Eesti brändi ja turundusosakonna juht Ranno Pajuri tõi välja kaks olulist asja, mis möödunud aastal Eesti turundusmaastikku mõjutasid.

Ma ei soovi ühtegi reklaamikampaaniat esile tõsta. Eesti loovagentuurid suutsid möödunud aastal produtseerida päris palju silmatorkavaid lahendusi, aga teadmata seda, kuidas need kampaaniad oma eesmärki täitsid, ei ole võimalik anda põhjendatud hinnangut aasta turundusteo kontekstis. Best Marketingi staažikamad lugejad ehk mäletavad, et konkurss Aasta Turundustegu sai kunagi alguse rahvusvahelise konkursi Effie Awards formaadist ning selle mõte oli esile tõsta nutikaid lahendusi just nende efektiivsuse tõttu. Oleks väga meeldiv, kui Effie vaim juhiks jätkuvalt ka 2019. aastal konkursil Aasta Turundustegu žürii otsuseid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700