Autor: Best Marketing • 5. detsember 2019

Tallink toob Eesti meediaostu strateegia ja planeerimise ettevõttesse sisse

Tallink Grupp teatas täna, et ettevõte on otsustanud eestipoolse meediaostu strateegia ja planeerimise tuua ettevõttesse sisse ning selleks on 1. detsembri seisuga loodud sisemine meediaostuga tegelev osakond.

Uus osakond hakkab tegelema nii offline- kui online-meedia planeerimisega, eesmärgiga hallata efektiivsemalt ja kiiremalt oma tegevusi meediaostu valdkonnas. Lisaks annab majasisene meediaostu planeerimine 360-kraadise ülevaate ettevõtte turundus- ja meediategevustest ning võimaldab ettevõttel oma eelarvet paremini hallata.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700