• 12.12.18, 14:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia loob oma meediaplaneerimise üksuse

Eesti juhtiv telekomi täisteenuse pakkuja Telia töötas välja uue meediaplaneerimise metoodika, mida ettevõte hakkab kasutama oma meediainvesteeringute juhtimiseks.
Telia loob oma meediaplaneerimise üksuse
  • Foto: Erakogu
Metoodika aluseks on Telia TV teenuse ja mobiilse positsioneerimise mitteisikustatud andmete töötlemine informatsiooniks, millega luuakse erinevate teenuste sihtgruppidele suunatud reklaamikampaaniate puhul optimaalseid meediaostumudeleid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele