• 08.01.20, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Poola tarbijad hellitavad end luksusega

Kui Lukasz Wichlacz hakkas koos sõpradega kuus aastat tagasi veebis kohvi müüma, võis ta oma kliendid ühe käe sõrmedel üles lugeda. Nüüd on Kolobrzegi linnast alguse saanud Coffeedesk üks Poola suurematest müüjatest ja Wichlacz on saanud isegi kohviku avada.
Poola majanduskasvust võidab eriti palju joogitööstus, kuid kui varem oli poolakate lemmik õlu või viin, siis nüüd on järjest popim vein. Tavalise õlle kõrval hinnatakse rohkem käsitööõlut. Fotol on mees eelmisel aastal Varssavi õllefestivalil, kus presenteerib tavaliselt oma jooke umbes 50 tootjat.
  • Poola majanduskasvust võidab eriti palju joogitööstus, kuid kui varem oli poolakate lemmik õlu või viin, siis nüüd on järjest popim vein. Tavalise õlle kõrval hinnatakse rohkem käsitööõlut. Fotol on mees eelmisel aastal Varssavi õllefestivalil, kus presenteerib tavaliselt oma jooke umbes 50 tootjat.
  • Foto: Imago Images / Scanpix
„Esimese kuuga oli meil 17 tellimust ja ma arvan, et sellest 14 olid meie sõbrad ja sugulased. Sel kuul aga saadame välja umbes 15 000 tellimust,“ rääkis ta Financial Timesile. Coffeedesk on hea näide selle kohta, mis Poolas toimub. Firma müüb erilist ja kallist kohvi ning seda tüüpi kaup kaob Poolas lettidelt nagu soe sai.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele