Coca-Cola koos oma villimispartnerite Coca-Cola HBC ja Coca-Cola European Partnersiga toovad turule purgijookide multipakkide uuendusliku papp-pakendamislahenduse KeelClip™.
- Purkide koos hoidmiseks ei ole enam kileümbrist vaja, piisab ka pappümbrisest.
See samm on esimene mitte-alkohoolsete jookide tootjate seas ja kinnitab, et Coca-Cola on pakendiinnovatsiooni pioneer ning töötab järjepidevalt taaskasutuse eesmärkide ning väiksema keskkonnajalajälje nimel.
Lähiaastatel eemaldab Coca-Cola HBC üle Euroopa selle tehnoloogiaga kõikide purgijookide multipakkidelt (kuni 8 purki) kileümbrise. Uue lahendusega hoitakse igal aastal kokku 2000 tonni plastikut ja 3000 tonni CO2.
Kokku investeerib Coca-Cola HBC KeelClip™ lahendusse 15 miljonit eurot ning Iirimaal ja Poolas tullakse uudse lahendusega turule juba 2020. aasta alguses. Aasta jooksul järgnevad Austria, Itaalia, Šveits ja Rumeenia ning 2021. aasta lõpuks on kõikides Euroopa Liidu riikides multipakkide ümbrised kile asemel kaetud papp-pakendiga.
„KeelClip™ on meie uusim investeering uuenduslikku ja keskkonnasäästlikku pakendilahendusse. Rohkem kui viis aastat on Coca-Cola tootevalik Eestis pakendatud kergematesse plastpudelitesse ning meie joogipakendid kuuluvad pandisüsteem. Kõik see kokku aitab plastiku kasutust vähendada ja täita meie jäätmevaba maailma eesmärke,“ rääkis Coca-Cola Baltikumi avalike suhete juht Nele Normak.
Kolm partnerit on teinud tihedalt koostööd ettevõttega Graphic Packaging International, kes on KeelClip™ tehnoloogia arendaja. Koos on loodud pakenditüüp, mis mitte ainult ei asenda kileümbrist, vaid minimeerib ka vajamineva kartongi kogust.
„Uus KeelClip™ tehnoloogiaga sobib hästi erineva läbimõõdu ja kõrgusega multipakkidele. Purkide koos hoidmiseks ei ole enam kileümbrist vaja, piisab ka pappümbrisest. Mul on hea meel, et Coca-Cola on valmis tegema oma toodete pakendamises nii suure investeeringu. Kindlasti on see eeskujuks teistele ettevõtetele ja edaspidi kasutatakse sarnast tehnoloogiat joogitööstuses üha rohkem,“ ütles Steve Gould, kes on Graphic Packaging Internationali uus toote- ja turundusdirektor.
Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht Jaak Mikkel toob turunduskonverentsil Password praktilisi näiteid, kuidas vastutustundlikult äri teha ja turundada ning samas raha teenida. Lisainfo ja piletid:
www.password.ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht Jaak Mikkel.
Interbrand avaldas täna 2019. aasta parimate brändide edetabeli (Best Global Brands), kus esikoht kuulub jätkuvalt Apple'ile.
Möödunud nädalal selgus, et esiti sotsiaalkampaaniaks peetud "I Love You Hater" kampaania on tegelikult karastusjoogi Sprite kampaania ning selle ilmsikstulek tekitas inimestes väga erinevaid reaktsioone.
Coca-Cola Baltimaade ja Poola digivaldkonna juht Michal Chludziński esines täna toimunud sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE ning rääkis sellest, kuidas suure kõlapinnaga sotsiaalkampaaniaid teha ja inimesi kõnetada.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.