Autor: Marianne Liibert • 28. oktoober 2019

Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents toimub juba homme

Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents toimub juba sel kolmapäeval, 30. oktoobril! Kes seal esinevad, millest nad räägivad ja kes tulevad kuulama?

Keskendutakse järgmistele teemadele:

Kuidas Instagramis oma lugu edastada? Loovkollektiivi Hooligan Hamlet asutaja ja reklaamiagentuuri Imagine\TBWA partner Rainer Olbri (Metsakutsu) ning Sportlandi digiturunduse juht Kairi Killing räägivad sellest, kuidas suunamudijate abil oma sõnumeid edastada ja mida peab Instagramis lugude jutustamisel silmas pidama.

Trumpi ajastu: kus on klounaadi piirid poliitilises kommunikatsioonis? Trump, Johnson, Helme, Salvini, jt – kõik nad on püüdnud valijate hääli provotseerivate sõnumitega. Meedia neelab provokatsioonikonksu kenasti alla ja selle tulemusena on poliitilisest kommunikatsioonist järjest rohkem saanud meelelahutus. Kas see, mis töötab USAs, töötab ka Eestis? META Advisory partner Andreas Kaju räägib, kuidas sellises keskkonnas tõsiseid sõnumeid edastada.

Klikimeedia kui millenniaalide ainus mõeldav ajakirjandus? Disainiagentuuri Velvet produtsent Ivo Visak ja Eesti Väitlusseltsi tegevjuht Herman Kelomees on Facebookis populaarseks saanud lehekülje Klikisäästja kaasasutajad. Nad räägivad oma ettekandes klikimeediast ning analüüsivad milleniaalide meediakirjaoskuse arengut. Tuleb silmas pidada, et sel sajandil sündinud noored polegi kogenud meediat, kus nii-öelda klassikaline ajakirjandus ning meelelahutus oleks teineteisest eristatud.

Tutvu osalejate nimekirjaga ja pane ka ennast kirja!

NB! Registreerides konverentsile 3 või enam osalejat, saad lisaks 10% soodustust.

Kuidas kommunikeerida heategevust? Käesoleva aasta üks enim tähelepanu saanud inimene on väike Annabel, kelle geeniraviks kogusid head annetajad rohkem kui kaks miljonit eurot. Abivajajaid on palju, aga vaid vähestel õnnestub avalikkuse tähelepanu ja poolehoid võita. Mis tegi Annabeli eriliseks ja mida on sellest loost teistel abivajajatel õppida? Siiri Ottender-Paasma Tartu Ülikooli Lastefondist toob kuulajateni väikese Annabeli case study.

Uudised kui meelelahutus – kui tõsiseltvõetav on meedia? Postimehe peatoimetaja Peeter Helme ja ERR uudiste peatoimetaja Liisu Lass arutlevad paneeldiskussioonis selle üle, mille alusel uudiseid valitakse ja milliste teemadega on üldse lootust uudiskünnist ületada. Miks meedia järjekindlalt provokaatorite visatud konksud alla neelab? Kas tõsiste (kuid igavate) teemadega on võimalik meedia tähelepanu võita?

Eesti-Läti alkosõja juhtum ehk kuidas paistab alkosõda Läti poolt vaadatuna? Esineb Mediju Tilts kaasasutaja Filips Rajevkis (Läti). Eesti ja Läti on muidu rahumeelsed naabrid, aga lisaks kunagisele “kilusõjale” on nüüd käimas alkosõda. Eestis on alkoholiaktsiisi ja alkoturismiga seotu üks enim meediakajastust saanud teemasid. Kuidas paistab seesama asi Läti poolelt? Mis mulje oleme jätnud lõunanaabritele?

Kuidas kommunikeerida oma ettevõtte tulevikuvisiooni? Idufirmade paneelis vestlevad Fred Krieger (Scoro asutaja ja juht), Kristjan Hiiemaa (Erply asutaja ja juht) ning Henri Laupmaa (Hooandja kaasasutaja, Fundwise'i juht ja kaasasutaja ning FinanceEstonia juhatuse liige). Kuidas saab Tesla firma väärtus olla suurem kui Fordi või GM oma – kuigi Tesla on kahjumis ja müüb autosid 99% vähem kui vanad kuulsad autofirmad? Põhjus on investorite usus helgesse tulevikku ehk meediamullis. Kuidas seda teha? Idufirmade edu taga on sageli omanike oskus maalida ettevõtte helgest tulevikust usutav pilt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700