Kommunikatsioon on muutunud meelelahutuslikuks. Poliitikas teevad ilma Trump, Johnson ja Helme, äris koguvad Elon Muski sarnased visonäärid investoritelt miljardeid. Meediatarbija nõuab pilte, videoid ja bravuurikaid pealkirju. Ja keegi enam ei vaja vana head “tõsist” pressiteadet.
Kuidas Instagramis oma lugu edastada? Milline on Trumpi ajastu poliitilises kommunikatsioonis? Kas see, mis töötab USAs, töötab ka Eestis? Kuidas panna löövaid pealkirju? Kui tõsiseltvõetav on meedia? Kuidas kommunikeerida heategevust? Kuidas paistab alkosõda Läti poolt vaadatuna? Kuidas kommunikeerida oma ettevõtte tulevikuvisiooni?
Nendele küsimustele saab vastuse
kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil, mis toimub 30. oktoobril 2019 ja keskendub sellele, kuidas “klounide ajastul” mõjusalt sõnumeid edastada -
tutvu kavaga ja soeta soodushinnaga piletid!
Esinevad: Rainer Olbri (Hooligan Hamleti asutaja ja Imagine\TBWA partner), Kairi Killing (sotsiaalmeedia spetsialist), Andreas Kaju (META Advisory partner), Herman Kelomees (Klikisäästja juht ja Eesti Väitlusseltsi juhataja), Siiri Ottender-Paasma (Tartu Ülikooli Lastefond), Filips Rajevkis (Mediju Tilts kaasasutaja), jt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.