Autor: Best Marketing • 3. september 2019

Kuidas meediatsirkuse areenil mõjusaks jääda?

Kommunikatsioon on muutunud meelelahutuslikuks. Poliitikas teevad ilma Trump, Johnson ja Helme, äris koguvad Elon Muski sarnased visonäärid investoritelt miljardeid. Meediatarbija nõuab pilte, videoid ja bravuurikaid pealkirju. Ja keegi enam ei vaja vana head “tõsist” pressiteadet.

Kuidas Instagramis oma lugu edastada? Milline on Trumpi ajastu poliitilises kommunikatsioonis? Kas see, mis töötab USAs, töötab ka Eestis? Kuidas panna löövaid pealkirju? Kui tõsiseltvõetav on meedia? Kuidas kommunikeerida heategevust? Kuidas paistab alkosõda Läti poolt vaadatuna? Kuidas kommunikeerida oma ettevõtte tulevikuvisiooni?

Nendele küsimustele saab vastuse kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil, mis toimub 30. oktoobril 2019 ja keskendub sellele, kuidas “klounide ajastul” mõjusalt sõnumeid edastada - tutvu kavaga ja soeta soodushinnaga piletid!

Esinevad: Rainer Olbri (Hooligan Hamleti asutaja ja Imagine\TBWA partner), Kairi Killing (sotsiaalmeedia spetsialist), Andreas Kaju (META Advisory partner), Herman Kelomees (Klikisäästja juht ja Eesti Väitlusseltsi juhataja), Siiri Ottender-Paasma (Tartu Ülikooli Lastefond), Filips Rajevkis (Mediju Tilts kaasasutaja), jt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700