• 03.09.19, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas meediatsirkuse areenil mõjusaks jääda?

Kommunikatsioon on muutunud meelelahutuslikuks. Poliitikas teevad ilma Trump, Johnson ja Helme, äris koguvad Elon Muski sarnased visonäärid investoritelt miljardeid. Meediatarbija nõuab pilte, videoid ja bravuurikaid pealkirju. Ja keegi enam ei vaja vana head “tõsist” pressiteadet.
Kuidas meediatsirkuse areenil mõjusaks jääda?
Kuidas Instagramis oma lugu edastada? Milline on Trumpi ajastu poliitilises kommunikatsioonis? Kas see, mis töötab USAs, töötab ka Eestis? Kuidas panna löövaid pealkirju? Kui tõsiseltvõetav on meedia? Kuidas kommunikeerida heategevust? Kuidas paistab alkosõda Läti poolt vaadatuna? Kuidas kommunikeerida oma ettevõtte tulevikuvisiooni?
Nendele küsimustele saab vastuse kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil, mis toimub 30. oktoobril 2019 ja keskendub sellele, kuidas “klounide ajastul” mõjusalt sõnumeid edastada - tutvu kavaga ja soeta soodushinnaga piletid!
Esinevad: Rainer Olbri (Hooligan Hamleti asutaja ja Imagine\TBWA partner), Kairi Killing (sotsiaalmeedia spetsialist), Andreas Kaju (META Advisory partner), Herman Kelomees (Klikisäästja juht ja Eesti Väitlusseltsi juhataja), Siiri Ottender-Paasma (Tartu Ülikooli Lastefond), Filips Rajevkis (Mediju Tilts kaasasutaja), jt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele