Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil on kirjas juba rohkem kui 115 kommunikatsiooni valdkonna inimest. Vaata, millised organisatsioonid ennast tänavu kirja on pannud. Nimekiri täieneb jooksvalt.
Tutvu osalejate nimekirjaga siin ja pane ka ennast kirja! NB! Kuni 21. oktoobrini kehtib soodushind. Registreerides konverentsile 3 või enam osalejat, saad lisaks 10% soodustust.
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil toimub 30. oktoobril 2019 ja sel aastal räägime "klounide ajastust" ehk kuidas meediatsirkuse areenil mõjusalt sõnumeid edastada.
Teemad:
Kuidas Instagramis oma lugu edastada? Milline on Trumpi ajastu poliitilises kommunikatsioonis? Kas see, mis töötab USAs, töötab ka Eestis? Kuidas panna löövaid pealkirju? Kui tõsiseltvõetav on meedia? Kuidas kommunikeerida heategevust? Kuidas paistab alkosõda Läti poolt vaadatuna? Kuidas kommunikeerida oma ettevõtte tulevikuvisiooni?
Esinejad:
Rainer Olbri (Hooligan Hamleti asutaja ja Imagine\TBWA partner), Kairi Killing (sotsiaalmeedia spetsialist), Andreas Kaju (META Advisory partner), Herman Kelomees (Klikisäästja juht ja Eesti Väitlusseltsi juhataja), Siiri Ottender-Paasma (Tartu Ülikooli Lastefond), Filips Rajevkis (Mediju Tilts kaasasutaja), jt.
Peatse kohtumiseni!
Seotud lood
Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsi esineja Rainer Olbri ehk Metsakutsu, kes lisaks muusikukarjäärile on loovkollektiivi Hooligan Hamlet asutaja ja reklaamiagentuuri Imagine\TBWA partner, rääkis kire ja respekti rollist koostööpartnerite leidmisel.
Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid mitte ainult ei räägi, vaid teeb ära. Seda tõestab asjaolu, et nad jõudsid tänases Turunduse TOPis kommunikatsiooniettevõtete edetabelis esikohale. Nende pühendumuse keskmes on klient, tema huvid ja tulemused. Üheskoos leitakse ja luuakse sõnum ning antakse sellele tähendus ja nähtavus. Hannes Hamburg selgitas, mis kommunikatsiooniturul uut on ja mis samaks on jäänud.
Meta Advisory partner ja poliitikavaatleja Andreas Kaju rääkis Äripäeva raadios Ameerika Ühendriikide poliitikast, Donald Trumpist ja kommunikatsioonist. Intervjueeris Hando Sinisalu.
Kommunikatsioon on muutunud meelelahutuslikuks. Poliitikas teevad ilma Trump, Johnson ja Helme, äris koguvad Elon Muski sarnased visonäärid investoritelt miljardeid. Meediatarbija nõuab pilte, videoid ja bravuurikaid pealkirju. Ja keegi enam ei vaja vana head “tõsist” pressiteadet.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Viimased uudised
Läti tõi Baltikumi ühe hõbe- ning kaks pronkstrummi, Leedu aga ühe kuld- ja hõbetrummi
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele