Autor: Helen Külaots • 27. mai 2019

Case study: Juku Mänguasjakeskuse otseposti edulugu

Juku Mänguasjakeskus on 11 poega Eesti suurim mänguasjade jaekett Eestis, lisaks on neil ka e-pood. Nende suurim turunduslik väljakutse on leida ühisosa lastele ja nende vanematele, sest kaubad on suunatud ühele, kuid maksjaks on teine osapool. Juku turundusjuhina aastatel 2014-2018 töötanud Kairit Parker räägib, kuidas paberil otsepost aitab Jukul eesmärke täita.
Kairit Parker

Kes on teie peamine sihtgrupp?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700