Autor: Helen Külaots • 27. mai 2019
Ainult tellijatele

Case study: Juku Mänguasjakeskuse otseposti edulugu

Juku Mänguasjakeskus on 11 poega Eesti suurim mänguasjade jaekett Eestis, lisaks on neil ka e-pood. Nende suurim turunduslik väljakutse on leida ühisosa lastele ja nende vanematele, sest kaubad on suunatud ühele, kuid maksjaks on teine osapool. Juku turundusjuhina aastatel 2014-2018 töötanud Kairit Parker räägib, kuidas paberil otsepost aitab Jukul eesmärke täita.

Kairit Parker

Kes on teie peamine sihtgrupp?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700