• 27.05.19, 08:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Juku Mänguasjakeskuse otseposti edulugu

Juku Mänguasjakeskus on 11 poega Eesti suurim mänguasjade jaekett Eestis, lisaks on neil ka e-pood. Nende suurim turunduslik väljakutse on leida ühisosa lastele ja nende vanematele, sest kaubad on suunatud ühele, kuid maksjaks on teine osapool. Juku turundusjuhina aastatel 2014-2018 töötanud Kairit Parker räägib, kuidas paberil otsepost aitab Jukul eesmärke täita.
Kairit Parker
  • Kairit Parker
Kes on teie peamine sihtgrupp?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele