Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nädala kampaania: Tallink külvab armastust Eesti ja Soome vahel
Tallink Grupp alustas uut turunduskampaaniat oma Tallinn-Helsingi shuttle teenuse reklaamiks. See toimub üheaegselt nii Eestis kui Soomes ja sama kontseptsiooni alusel, milleks on „Tallink shuttle lähendab meid“.
Kampaaniat kommenteerivad Tallinki müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi, Tallinki turundusjuht Merilin-Ingrid Kaalep ja loovagentuuri Bob The Robot loovjuht Helmi Korpinen. Omapoolse erapooletu kommentaari annab kampaaniale Uku Nurk.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.