Mitme Norra idufirma asutaja ja suurfirmade tehnoloogiavaldkonna nõustaja ning õppejõud Vidar Andersen esines Eesti suurimal turunduskonverentsil Password ning rääkis start-up kogukondades kasutatavatest meetoditest, mis aitavad firmadel kiiresti klientide tähelepanu võita.
Vidar Andersen esines Eesti suurimal turunduskonverentsil Password.
Autor: Marko Mumm
Andersen tõi välja ingliskeelse termini „bullseye“ (eesti keeles pullisilm), kus keskmine ring sümboliseerib sinu ettevõtte tänase hetke kõige efektiivsemaid turunduskanaleid, sellele järgnev sõõr kanaleid, mis võiksid samuti töötada, kuid mitte nüüd ja praegu ning kolmas sõõr pikemas perspektiivis tulutoovaid samme.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]