Autor: Helen Külaots • 22. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Liviko tegi Crafter’s Gin parfüümi!

Liviko Crafter’s Gin on maailmas laineid löönud: see on saanud kiitusi nii pakendi kui maitse eest. Liviko joogiarhitekt Hanna Kaur rääkis Passwordi laval, kuidas Crafter’s sündis ja milline töö on selle eduka joogi taga.
Foto: Photo:Marko Mumm

Crafter’s džinni arendamisel võeti koheselt suund maailma tippdžinnide poole. Sihtrühmaks sai väga nõudlik joogi tarbija ning jook valmis kõige rangemate nõuete järgi.

Väga olulist rolli selle joogi valmistamisel mängivad taimed, mille destilleerimisel saadakse tugevad ja omapärased maitse– ja lõhnaomadused, mis suudaks kadakamarja kõrval erilisust näidata. Siinkohal kiidusõnad Hanna Kauri story-tellingu oskusele: saime teada, et džinni jaoks vajalike taimi käis Liviko laboritiim isiklikult põllul noppimas. Ja see teadmine tõstis toote väärtust minu silmis kordades. Aga see selleks...

Toote lõplik väljatöötamine võttis kaua aega: alles 23. retsept osutus sobivaks!

Hanna sõnul mõeldi toote nimi välja majasiseselt ning ka pakendi pehme pinna idee tuli enda töötajatelt.

Kusjuures, Crafter’s Gin on saadaval nii sinises kui ka pruunis pakendis. Mis neil vahet on?

Pruuni pakendiga joogi lõi Liviko neile, kes pole klassikalised džinni tarbijad. Sihtrühmaks võeti inimesed, kellele ei meeldi mõrkjas maitse. Selle jaoks pidi leidma taimed, mis seda mõrkjat maitsed mahedamaks teeks.

Võitjaks osutusid muuhulgas kibuvits ja angervaks, millest esimene annab joogile ka ilusa värvuse. Eesmärk oligi, et see eristuks olemasolevatest ginidest nii maitse kui ka välimuse poolest.

Crafter’s Gin muudab kokteilis värvi! Uue džinni kuulsaimaks omaduseks sai see, et toonikuga reageerides muudab see värvi. Kusjuures Liviko ise ei pidanud seda algul oluliseks, et sellele võiks turunduses apelleerida. Kui aga jook just selle omaduse tõttu kuulsust kogus, pandi see info ka esietiketile kirja.

Joogi valmimisele pani viimase täpi koostöö baarmeniga, kes toodi Liviko laborisse kokteile valmistama. Sellisel viisil timmiti maitseomadused täpselt paika.

Crafter’s parfüüm! Kuna alkoholi reklaamimiseks on mitmeid piiranguid ning mitmetel turgudel on toote testimine keelatud, lasi Liviko välja kontsentreeritud Crafter’s Gin lõhnapihusti, millega saab edasi anda toote omadused! Kusjuures, sellist alkoholi lõhnavee nippi pole maailmas veel tehtud!

Sain isegi seda lõhna konverentsi ajal nuusutada ning pean vaimustusega tõdema, et sain nina kaudu täpselt aru, mis maitsega see džinn on. PS! See lõhnapihusti on neil kasutusel ainult turunduslikel eesmärkidel, poelettidelt seda osta ei saa.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700