• 19.03.19, 10:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta turundustiimi nominent: EV100

Sisulise poole pealt oli suurimaks väljakutseks Eesti Vabariik 100 mastaapsus ja vajadus luua 3000+ sündmusele turunduslik katus ning motiveerida inimesi koostööle, rääkis EV100 turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristo Mäe.
Stina Pley, Liisi Taremäe, Mari Valgepea, Marju Sokman, Kristo Mäe
  • Stina Pley, Liisi Taremäe, Mari Valgepea, Marju Sokman, Kristo Mäe
  • Foto: ARON URB
Kui palju inimesi oli tiimis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele