Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta turundustiimi nominent: EV100
Sisulise poole pealt oli suurimaks väljakutseks Eesti Vabariik 100 mastaapsus ja vajadus luua 3000+ sündmusele turunduslik katus ning motiveerida inimesi koostööle, rääkis EV100 turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristo Mäe.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.