Autor: Keit Ausner • 27. veebruar 2019
Ainult tellijatele

Sisuturunduse suurimad komistuskivid

Best Marketing Internationali asutaja ja juht Hando Sinisalu tegeleb pidevalt erinevate reklaami- ja turunduskonkursside monitoorimise ja analüüsimisega, mistõttu on ta puutunud kokku ka nii mõnegi prohmakaga. Ta jagas meiega sisuturunduse põhilisi komistuskive ning ideid, kuidas üldlevinud vigu vältida.

Hando Sinisalu
Autor: Raul Mee

Kuigi alatasa räägitakse sellest, et igal ettevõttel peab olema oma lugu, millega eristuda, leiab Sinisalu, et väga sageli ei mõisteta, mida see üldse tähendab, et ettevõttel on oma lugu. „Võtame näiteks väikese pagarikoja. Sul on kaks võimalust, kas olla tavaline pagarikoda ja öelda, et me küpsetame ka leiba nagu kõik teised või eristuda teistest ja öelda, et minu vanaisa küpsetas Siberis leiba. Oleme taastanud tema Siberiaegse pagarikoja, sest tahame, et leib, mis aitas inimesi sel raskel ajal, elaks veel sajandeid“. Ta lisab, et enda nimetamine turu kõige soodsamaks ei ole kindlasti lugu, see on väga lihtsasti kopeeritav väärtus ja alati tuleb keegi, kes teeb veel odavamalt. „Kui sa oled aga ainuke, kes küpsetab oma leiba Osmussaare kaerast, siis on sind juba raske kopeerida. Lugude olulisusest saab hästi aru kui mõelda T-särkidele, üks on tavaline T-särk ja teine Nike T-särk. Viimane on kordades kallim, sest sellega käib kaasas lugu. Muud objektiivset vahet seal ei ole, sest mõlemad tulevad samast vabrikust.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700