Autor: Keit Ausner • 13. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Miks kaasata kliente teenuse arendamisel?

Peadpööritav kiirus ärimaailmas ja tihe konkurents on muutnud brändi lojaalsuse märkimisväärselt nõrgemaks ning kliendikeskse ja kvaliteetsema teenusega võivad konkurendid vaid sõrmenipsuga sinu kliendid endale võita. Edu võti on kliendi vajadustest lähtuvalt arendatud teenus.

Mõelge näiteks Eesti suurimate telekommunikatsiooni ettevõtete peale. Tele2, Telia ja Elisa pakuvad kõik laias laastus sama teenus, aga mille järgi kliendid oma valiku teevad - teenuse kvaliteedi. Oluline on siinkohal mõista, et teenuse kvaliteet ei hõlma ainult telekommunikatsiooni teenust, vaid kogu paketti – klienditeenindus, toodete valik, seadmete paigaldus ja hooldus, tehniline abi jne. Teenusedisain tähendab kõikide teenusega kaasnevate komponentide läbimõtlemist, mitte ainult teenuse osutamist ennast. Kogu protsess peaks olema kliendi jaoks loogiline ning iga etapp tuleks luua kliendi vajadusi silmas pidades.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700