• 24.01.19, 08:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aivar Voog: uuringute tegijad seilavad muutuste lainel

Kantar Emori uuringuekspert Aivar Voog räägib 1990. aastatel tehtud küsitlustest, uutest suundumustest uuringutööstuses ning vastab küsimusele, milline siis ikkagi on uuringutes mõistlik küsimuste ja küsitletavate hulk.
Aivar Voog: uuringute tegijad seilavad muutuste lainel
Millised on põhilised suundumused uuringutööstuses?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele