• 25.10.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Marko Reikop: Turundaja, ära saada telesse rääkima head spetsialisti, vaid hea kõnemees

“Oma uudisega võib telesse pääseda igaüks. Kui sul on midagi huvitavat rääkida, võta ajakirjanikega ühendust,” julgustab Marko Reikop. Loe, kuidas teles hästi esineda, milliseid vigu vältida ja milline on televisiooni tulevik.
Marko Reikop
  • Marko Reikop
  • Foto: Andra Kralla, Äripäev
Millised on tüüpilised vead, mida tehakse, kui soovitakse uudisega telesse saada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele