• 24.08.18, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Open rate 90% - kuidas?

Mu 16-aastane poeg küsis alles hiljuti, et mis asi see faks on? Ta nägi mitmete ettevõtete kontaktandmete hulgas faksi numbrit. Aga mitte kellelgi ei näinud ta Messengeri URLi. Kas paneb mõtlema?
Open rate 90% - kuidas?
  • Foto: Pixabay
Läheks sõbraga lõunale! Mis Sa selleks teed? Kas helistad, kirjutad e-kirja või saadad Messengeris paar lauset? Eelistused on kindlasti erinevad, kuid tänaseks on tšättimine ületanud e-mailide kasutamise. Lisaks on Facebook välja toonud mõned kõnekad numbrid:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele