Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Open rate 90% - kuidas?
Mu 16-aastane poeg küsis alles hiljuti, et mis asi see faks on? Ta nägi mitmete ettevõtete kontaktandmete hulgas faksi numbrit. Aga mitte kellelgi ei näinud ta Messengeri URLi. Kas paneb mõtlema?
Foto: Pixabay
Läheks sõbraga lõunale! Mis Sa selleks teed? Kas helistad, kirjutad e-kirja või saadad Messengeris paar lauset? Eelistused on kindlasti erinevad, kuid tänaseks on tšättimine ületanud e-mailide kasutamise. Lisaks on Facebook välja toonud mõned kõnekad numbrid:
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.