Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
6.02 seminar: Mida peab iga turundaja teadma uuest andmekaitseseadusest? Põhjalikum käsitlus.
Korraldasime detsembrikuus sel teemal hommikuseminari – huvi oli väga suur, aga palju küsimusi jäi vastuseta, sest aega jäi väheks. Seekord pühendame teemale terve päeva, et kõik küsimused saaksid vastused! Kuupäev: 6. veebruar.
Euroopa Liidu uus andmekaitseseadus EU General Data Protection Regulation (GDPR) on kõige olulisem andmekaitseseadus viimase 20 aasta jooksul – ja see mõjutab otseselt ka Eesti tegutsevaid veebiärisid. Seadus jõustub 28. mail 2018 ja rikkumiste eest ootavad teid ees kopsakad trahvid.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.