• 18.03.17, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2016 efektiivse meediakasutuse (ROI) võitja: Balbiino Vanilla Ninja jäätis

Balbiino Vanilla Ninja on Eesti enim müüv jäätis, millele ei ole reklaami tehtud üle kuue aasta. 2016. aasta kevadel tuldi turule aga Vanilla Ninja koonusega ja sellepärast kutsuti ellu kampaania, mille eesmärgiks oli saada jäätisele tähelepanu noorte seas ja suurendada müüki.
Vitali Bondarenko Kuldmuna gala laval auhinda vastu võtmas
  • Vitali Bondarenko Kuldmuna gala laval auhinda vastu võtmas Foto: Martin Dremljuga
Kampaania nimi: Balbiino Vanilla Ninja jäätis

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele