• 18.03.17, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2016 efektiivse meediakasutuse (ROI) võitja: Balbiino Vanilla Ninja jäätis

Balbiino Vanilla Ninja on Eesti enim müüv jäätis, millele ei ole reklaami tehtud üle kuue aasta. 2016. aasta kevadel tuldi turule aga Vanilla Ninja koonusega ja sellepärast kutsuti ellu kampaania, mille eesmärgiks oli saada jäätisele tähelepanu noorte seas ja suurendada müüki.
Vitali Bondarenko Kuldmuna gala laval auhinda vastu võtmas
  • Vitali Bondarenko Kuldmuna gala laval auhinda vastu võtmas
  • Foto: Martin Dremljuga
Kampaania nimi: Balbiino Vanilla Ninja jäätis

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele