Tegemist on provokatiivse sotsiaalkampaaniaga, mille slogan on “Get Cancer” ehk “Saa vähk”. Reklaamikampaanias astuvad üles tavalised inimesed, kes on sellest haigusest võitu saanud ning eesmärk on tekitada ühiskonnas diskussiooni ja tõsta vähi diagnoosi suhtes teadlikkust.

- Aastaks 2020 puutub iga teine inimene vähkkasvajaga kokku
- Foto: Andres Poveda
Iga reklaamklipis osaleja avalauseks on alati “Ma tahan saada vähkkasvajat” ning see uljas väljaütlemine peaks korraks iga inimese panema peatuma ja mõtlema selle haiguse karmi statistika peale, mis ennustab, et aastaks 2020 tabab suure tõenäosusega vähk igat teist inimest tema elu jooksul. Ehkki kampaania vorm on väga depressiivne ja tõsine, on selle sisu antud edasi suhteliselt positiivses võtmes: statistika teine pool näitab seda, et võimalus sellest haigusest paraneda on parem kui eales varem ning üks vähk neljast on ennetatav.: Chemistry, Iirimaa
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.