Autor: Helen Külaots • 13. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Iirimaa Vähiühing kutsub üles inimesi vähki haigestuma

Aastaks 2020 puutub iga teine inimene vähkkasvajaga kokku
Foto: Andres Poveda
Tegemist on provokatiivse sotsiaalkampaaniaga, mille slogan on “Get Cancer” ehk “Saa vähk”. Reklaamikampaanias astuvad üles tavalised inimesed, kes on sellest haigusest võitu saanud ning eesmärk on tekitada ühiskonnas diskussiooni ja tõsta vähi diagnoosi suhtes teadlikkust.

Iga reklaamklipis osaleja avalauseks on alati “Ma tahan saada vähkkasvajat” ning see uljas väljaütlemine peaks korraks iga inimese panema peatuma ja mõtlema selle haiguse karmi statistika peale, mis ennustab, et aastaks 2020 tabab suure tõenäosusega vähk igat teist inimest tema elu jooksul. Ehkki kampaania vorm on väga depressiivne ja tõsine, on selle sisu antud edasi suhteliselt positiivses võtmes: statistika teine pool näitab seda, et võimalus sellest haigusest paraneda on parem kui eales varem ning üks vähk neljast on ennetatav.: Chemistry, Iirimaa

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700