• 25.10.16, 18:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edukus sotsiaalmeedias eeldab järjepidevust sõnumis ja tegevuses

Vaadeldes tänases maailmas efektiivseid sotsiaalmeedia kasutajaid, peab nentima, et nad on kohati tulnud justkui eikusagilt ning suutnud oma sõnumi panna levima „iseeneslikult.“ See tähendab, et nii traditsioonilist meediat kui ka poliitilist establishment’i on tabanud ebameeldivad üllatused – sõnumid, mis on olnud marginaalsed, on omandanud kaalu, mida neile keegi kunagi prognoosinud ei oleks.
Peeter Koppel
  • Peeter Koppel
Informatsioon, mis mingitestki standarditest lähtuvas ajakirjanduses ruumi ei leiaks, muutub ka muidu kriitilise meelega indiviidi infovälja igapäevaseks osaks. Isikud, kelle läbilöögivõime suvalises muus kontekstis oleks jäänud oma ringkonna piiresse, on saavutanud tänu sotsiaalmeediale (kuri)kuulsuse. Need kõik näivad olevat negatiivsed näited sellest paradigmast, kuidas sotsiaalmeedia uue ja areneva nähtusena on esile kutsunud nn. post-truth ajastu, kus objektiivne reaalsus jääb ideoloogilise narratiivi, emotsionaalsete puhangute või lihtsalt tahtliku väärinformatsiooni varju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele