25. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Edukus sotsiaalmeedias eeldab järjepidevust sõnumis ja tegevuses

Peeter Koppel
Vaadeldes tänases maailmas efektiivseid sotsiaalmeedia kasutajaid, peab nentima, et nad on kohati tulnud justkui eikusagilt ning suutnud oma sõnumi panna levima „iseeneslikult.“ See tähendab, et nii traditsioonilist meediat kui ka poliitilist establishment’i on tabanud ebameeldivad üllatused – sõnumid, mis on olnud marginaalsed, on omandanud kaalu, mida neile keegi kunagi prognoosinud ei oleks.

Informatsioon, mis mingitestki standarditest lähtuvas ajakirjanduses ruumi ei leiaks, muutub ka muidu kriitilise meelega indiviidi infovälja igapäevaseks osaks. Isikud, kelle läbilöögivõime suvalises muus kontekstis oleks jäänud oma ringkonna piiresse, on saavutanud tänu sotsiaalmeediale (kuri)kuulsuse. Need kõik näivad olevat negatiivsed näited sellest paradigmast, kuidas sotsiaalmeedia uue ja areneva nähtusena on esile kutsunud nn. post-truth ajastu, kus objektiivne reaalsus jääb ideoloogilise narratiivi, emotsionaalsete puhangute või lihtsalt tahtliku väärinformatsiooni varju.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700