• 20.10.25, 09:37

UURING: Kolmandik eestlastest tajub avalikku arutelu vaenuliku ja heidutavana

Üha rohkem Eesti inimesi tunneb, et nende võime oma väärtustel põhineva tegevusega midagi oma elukeskkonnas või kogukonnas mõjutada nõrgeneb, näitab nõustamisettevõte Miltton New Nordics värske uuring.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Milttoni ühiskonnasuhete konsultant Helen Tammemäe
  • Milttoni ühiskonnasuhete konsultant Helen Tammemäe
  • Foto: Miltton New Nordics
Mullu esmakordselt toimunud Milttoni ühiskondliku sidususe uuring analüüsib, kuidas inimesed tajuvad tänapäeva muutuvas ja keerulises maailmas oma agentsust ehk võimet tegutseda mõjusalt vastavalt oma väärtustele ja tõekspidamistele.

Seotud lood

Uudised
  • 17.10.25, 07:00
Viimane õlekõrs: veerand Eesti inimestest on oma säästud ära kasutanud
Survet toimetulekule tunneb Eestis keskmiselt 46% elanikkonnast. Mitmes maakonnas on enam kui kolmandik inimestest olnud sunnitud aasta jooksul korduvalt kasutama toimetulekuks ka sääste, selgus SEB tarbijauuringust.
Uudised
  • 16.10.25, 08:10
Poliitiku persoonibränd digiajastul: kuidas võita valija südant ja usaldust?
Digiajastu poliitikas ei ole küsimus enam ainult selles, milline on sinu poliitiline programm, vaid hoopis selles, kes sa oled inimesena ja kuidas sa oma lugu räägid, sõnab persoonibrändi ekspert Olesija Saue.
Arvamused
  • 14.10.25, 18:17
Ele Puidet: Kui turundus kaotab hinge
„Me üritame iga hinna eest olla uuenduslikud, samal ajal kui inimene teisel pool ekraani tahab lihtsalt aru saada, miks sa temaga üldse räägid,“ kirjutab Ele Puidet arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Uudised
  • 14.10.25, 11:33
Hiigelplatvormid keelasid poliitilise reklaami ELis ära
Kurja juureks on 10. oktoobril Eestiski kehtima hakanud poliitreklaami läbipaistvuse ja suunamise määrus, mis kohustab valimisreklaame eraldi tähistama ja lisama neile juurde info, mis selgitaks, kuidas kampaaniat on rahastatud.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele