Autor: Silja Oja • 23. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Inbanki lansseerimine – No bollocks!

Aasta Turundustegu 2015 finaali ehk 5 parima hulka jõudis tänavu Inbanki lansseerimine - kampaania, mille edukusele aitas suuresti kaasa PR ja mille 2 nädala eesmärgid täideti 2 päevaga.

Olukord turul: Tänasel Eesti pangandusturul hoiavad liidripositsioone suured välismaised universaalpangad. Suuremad investeeringud toote- ja teenusarendustesse jäävad aastate tagusesse aega. Innovatsiooni pärsib ärimudeli ringkaitse ja siin tegutsevate pankade emaettevõtete kuluefektiivsuse ja kõrge kasumitootluse ootused. Kliendi suunal valitseb panganduses üldiselt nö sunnismaisuse mentaliteet, suurpankade kommunikatsioon baseerub valdavalt “kõik ühest kohast” sõnumil. Oma kanalieelisega suunatakse kliente tootelt tootele, uusi pakkumisi tehes seotakse kliente siduspakkumistega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700