• 24.09.14, 19:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MediaCom võtab tööle suurkliendihalduri-analüütiku

Konkursi tähtaeg on 30. september.
Sa oskad näha numbrite taha ja panna neid endaga „kõnelema“. Sulle meeldib struktuur, kord ja loogika. Sa tunned meediaturgu ja selle dünaamikat või oled valmis sukelduma selle valdkonna sügavustesse. Sa usud, et meeskonnatöö loob võimaluse saavutada enamat kui üksinda tegutsedes. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele