• 10.05.13, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Räägi Läti turistiga läti keeles!

Läti turistid moodustavad umbes 1/3 kõikidest AHHAA keskuse külastajatest. "Näiteks maikuus, kui on palju kooliekskursioone, on meil lätlasi majas isegi rohkem kui eestlasi. Õppetund on see, et kliendiga tuleb rääkida tema emakeeles," ütleb AHHAA Teaduskeskuse kommunikatsioonijuht Liina Pulges.
Milline on teie jaoks peamine õppetund turundamisel lätlastele?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele