Uuringud aitavad leida puuduolevaid tükke turundusinfo pusles. Septembri lõpus Londonis toimunud WARCi konverentsil „Ad Research“ esinesid turundusuuringute eksperdid, kes jagasid oma teadmisi viimase aja arengust. Kokkuvõtte konverentsil kuuldust tegi Vitali Bondarenko (Inspired Universal McCann).
Suhtumist brändi mõjutab emotsionaalne kommunikatsioon, mitte ratsionaalsed sõnumid, väitis dr Robert Heath (University of Bath). Emotsionaalse sisuga reklaam ei vaja inimeselt keskendumist ega teadlikku pingutust, seega ei saa seda välja filtreerida. Ratsionaalse sisu puhul on aga võimalik sõnumit blokeerida kahel viisil: lihtsalt ignoreerida või mõelda vastuargumente. Sellest lähtuvalt on emotsionaalne reklaam efektiivsem, kuna mõjutab suhtumist brändi alateadvuses.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.