• 23.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Aasta Turudustegu 2010 Grand Prix võitja Leiburi Saib

Aasta tagasi, kui Leiburi Saib lõpuks turule jõudis, ei olnud veel teada, kas tegemist saab olema eduka toote või lihtsalt ühe järjekordse riiulitäitega. Kaks ja pool aastat väldanud tootearendus oli sedavõrd trendimurdev, et sihtgrupi soe vastuvõtt ei olnud sugugi iseenesestmõistetav.
Lühidalt öeldes panid Leiburi pagarid saia sisse leiva, sidudes saia pehmuse ja leiva kasulikud omadused. Liites siia juurde veel Leiburi turundustiimi seatud eesmärgi - noorendada Leiburi sihtgruppi - sai reklaamiagentuur Ecwador lansseerimiskampaaniaks päris keerulise ülesande.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele