21. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turundustegu 2009 parimate tööde kirjeldused

Priit Isok, Aasta Sotsiaalkampaania 2009 võitja: ''Alati on kaks lähenemist - teha ägedat nalja ja võita Kuldmuna või mõjutada inimesi turundusega ja võita Turundustegu''

Reedel, 19. märtsil jagati turunduskonverentsil Password 2010 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2009 Grand Prix võitis SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!". Finalistide hulka jõudsid MinuEMT, Farmi rebränding, Säästumarketite uuenduskuur, Rahvusmustrites tennised ja Aasta Sotsiaalkampaania 2009 "Killerkott". Žürii valis finalistid ja Grand Prix' võitja välja 24 konkursile esitatud töö hulgast.

Loe, miks need kampaaniad kõrge tunnustuse osaliseks said - millised olid eesmärgid, eelarved ja tulemused:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700