Autor: Jane Salu • 18. juuni 2021

LinkedIni staariks 7½ sammuga

LinkedIn on 738 miljoni kasutajaga sotsiaalmeedia platvorm, mille kaudu värvatakse igas minutis 3 inimest. Vahet ei ole, kas alles otsid tööd või oled enda karjääri laineharjal, silmapaistev LinkedIni konto on igal juhul oluline.

Tutvustame sulle lähemalt, kuidas luua endale tõelise LinkedIni staari profiil, et 738 miljoni kasutaja hulgast silma paista ning leida oma unistuste töö.

LinkedIni staari profiil algab iseenda brändi kujundamisest

Bränd ja selle kujundamine ei ole ainult ettevõtete pärusmaa - sina ise oled enda kõige parem brändisaadik.

LinkedIn on sotsiaalmeedia platvorm nagu Facebook, kuid LinkedIni tullakse teadmiste hankimiseks ning uute kontaktide ja koostööde loomiseks. Selleks, et sinu profiil teiste hulgast silma paistaks, tuleb see pakendada pilkupüüdvasse ja iseloomulikku pakendisse.

LinkedIni profiil peab olema sinu seniste võitude ja saavutuste kontsentraat - magus siirup, mis meelitab kohale parimaid pakkumisi nagu mesilasi. Staari profiil algab fotost, mille eesmärk on näidata sind kui professionaali, peegeldades seejuures sinu isikupära.

Foto ilmestamiseks kirjuta selle juurde mõjuva sõnumiga iseloomustus, mis rõhutab sinu tugevusi ja toob välja parimad iseloomuomadused unistuste töökoha tarbeks. Iga senise töökogemus juures too välja ka sinu olulisemad saavutused sel positsioonil.

LinkedIni profiil peaks olema ingliskeelne ja seda ka siis, kui otseselt rahvusvahelisi kontakte ei otsi.

Kui saavutused loetletud, hakka looma kasulikku võrgustikku

Kui vanasti jagati kohtumistel ja üritustel visiitkaarte ning täideti märkmikke lõputute nimede ja telefoninumbritega, siis nüüd luuakse professionaalseid sidemeid LinkedInis. Kunagi ei tea, millal mõni koolitusel loodud pooljuhuslik kontakt võib viia põneva tööpakkumiseni.

Lisa kontaktide võrgustikku oma valdkonna tegijaid, kelle postitatud või jagatud sisu võib olla sinu jaoks kasulik materjal. Samuti leia võimalusi enda eeskujudega ühendusi luua.

Seejuures pea siiski meeles, et oluline ei ole mitte kontaktide kvantiteet kuivõrd kvaliteet.

Võrgustik valmis, hakka kontakte püüdma ehk võta ohjad enda kätte

Sõltuvalt sinu valdkonnast ja huvidest pakub LinkedIn sulle erinevaid gruppe, kust leida mõttekaaslasi. LinkedIn on spetsialistide kogukond ning kui sul on avalikkusega jagada midagi kasulikku, siis ütle julgelt sõna sekka - jaga enda töövõite, huvitavaid artikleid ning reageeri teiste jagatud sisule.

LinkedIni staariks ei sünnita, vaid saadakse. Staari profiil vajab teadlikku ja mõtestatud lähenemist!

Kui soovid õppida konkreetseid nippe samm-sammult, siis ootame sind osalema meie koolitusel 7½ sammu toimiva LinkedIni profiilini. Kui sa kõik omandatud teadmised hiljem ellu rakendad, siis on staarile kohane tähelepanu sulle garanteeritud!

Vajad abi sotsiaalmeedia turunduses, võta meiega ühendust.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700