• 18.11.25, 13:00

AI ei tee turundust lihtsamaks ilma süsteemse juurutamiseta

Turunduses levib müüt, et tehisintellekti abil saab igaüks hetkega sisulooja olla. Tegelikkus on keerulisem, ütleb Tehisintellekt OÜ juht ja konsultant Eneli Eljand saates „Müüdid B2B turunduses“. Tema sõnul pole AI turundajate asendaja, vaid tööriist, mis aitab mõelda strateegilisemalt, näha suurt pilti ja teha paremaid otsuseid.
Pildil vasakult: Eneli Eljand ja Jana Tõkman
  • Pildil vasakult: Eneli Eljand ja Jana Tõkman
  • Foto: Anne-Liis Paenurm
“AI ei tee turundust lihtsamaks – ta teeb selle teistsuguseks. Kui eesmärk on vaid mahtu toota, siis saab seda igaüks. Aga kui eesmärk on väärtuslik sõnum ja mõju, siis on vaja oskusi, süsteemi ja inimesi,“ ütleb Eljand.
Saates tuleb juttu, miks AI juurutamine sarnaneb iga teise tarkvara kasutuselevõtuga, milliseid vigu tehakse teadmatusest ja kuidas mõõta, kas tehnoloogia tõesti hoiab aega kokku või lihtsalt tekitab produktiivsuse illusiooni.
Eljand aitab kuulajal mõista, kuidas AI-d süsteemselt kasutusele võtta nii, et see looks väärtust, mitte lihtsalt täidaks sotsiaalmeedia voogu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saadet juhib Jana Tõkman.
Müüdid B2B turunduses
AI annab turunduses võidu, kui ta on osa töövoost, mitte juhuslik tööriist
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele