Heal turundajal tuleb kogu aeg nutikalt mõelda, et tähelepanu saada, ja tähelepanu on tänapäeval vaja, märgib Best Marketingi juht Maarit Kallas.

- Best Marketingi juht Maarit Kallas
- Foto: Raul Mee
Best Marketingi juht
Maarit Kallas ja toimetaja
Anu Pillesson rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammis lähemalt uuest arvamuskonkursist turundajatele.
„Heal turundajal tuleb olemuslikult kogu aeg nutikalt mõelda, et tähelepanu saada, ja tähelepanu on tänapäeval vaja,“ sõnas Kallas.
Arvamuskonkurss
Tark Turundus on just selline platvorm turundajatele, kus oma ideedega välja tulla ja Eesti turundusringkonda heas mõttes raputada. „Majanduse keerulist seisu arvestades on turundajad tegelikult üpris keerulises olukorras, sest tulemused tuleb ära tuua kulude kokkuhoiust sõltumata. Ootame väga mõtteid ja ideid, kuidas meie ettevõtted jälle kasvule viia,“ lisas Kallas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pillesson rõhutas saates, et kuigi konkursitööde esitamise kõige viimane tähtaeg on 11. november 2025, siis ei tasu seda aega ootama jääda. „Mida varem oma loo esitad, seda rohkem ja pikemalt sinu töö tähelepanu saab.“
Intervjueeris Meelis Mandel.
Best Marketingi juht: turundaja peab juba olemuslikult tähelepanu saamiseks nutikalt mõtlema
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!