• 11.09.25, 16:40

Best Marketing juht: turundaja peab juba olemuslikult tähelepanu saamiseks nutikalt mõtlema

Heal turundajal tuleb kogu aeg nutikalt mõelda, et tähelepanu saada, ja tähelepanu on tänapäeval vaja, märgib Best Marketingi juht Maarit Kallas.
Best Marketingi juht Maarit Kallas
  • Best Marketingi juht Maarit Kallas
  • Foto: Raul Mee
Best Marketingi juht Maarit Kallas ja toimetaja Anu Pillesson rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammis lähemalt uuest arvamuskonkursist turundajatele.
„Heal turundajal tuleb olemuslikult kogu aeg nutikalt mõelda, et tähelepanu saada, ja tähelepanu on tänapäeval vaja,“ sõnas Kallas.
Arvamuskonkurss Tark Turundus on just selline platvorm turundajatele, kus oma ideedega välja tulla ja Eesti turundusringkonda heas mõttes raputada. „Majanduse keerulist seisu arvestades on turundajad tegelikult üpris keerulises olukorras, sest tulemused tuleb ära tuua kulude kokkuhoiust sõltumata. Ootame väga mõtteid ja ideid, kuidas meie ettevõtted jälle kasvule viia,“ lisas Kallas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pillesson rõhutas saates, et kuigi konkursitööde esitamise kõige viimane tähtaeg on 11. november 2025, siis ei tasu seda aega ootama jääda. „Mida varem oma loo esitad, seda rohkem ja pikemalt sinu töö tähelepanu saab.“
Intervjueeris Meelis Mandel.
Best Marketingi juht: turundaja peab juba olemuslikult tähelepanu saamiseks nutikalt mõtlema
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele