• 02.06.20, 13:30

Kuidas kriisi ajal meediat tarbiti?

Saates "Eetris on turundusuudised" teeme väikese kokkuvõtte TV3 Grupi juhi, Signe Suure ja Õhtuleht kirjastuse juhi Erik Heinsaarega kriisiaegse meediatarbimise eripäradest.
TV3 Grupi juht Signe Suur, saatejuht Uku Nurk ja Õhtuleht kirjastuse juht Erik Heinsaar.
  • TV3 Grupi juht Signe Suur, saatejuht Uku Nurk ja Õhtuleht kirjastuse juht Erik Heinsaar. Foto: Äripäev
See, et meediat tarbitakse rohkem, on ilmselge, kuid milliseid kanaleid ja kuidas tarbiti, seda kuulete saatest. Saadet juhib Uku Nurk.
Kuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele