Autor: Uku Nurk • 2. juuni 2020

Kuidas kriisi ajal meediat tarbiti?

TV3 Grupi juht Signe Suur, saatejuht Uku Nurk ja Õhtuleht kirjastuse juht Erik Heinsaar.
Foto: Äripäev
Saates "Eetris on turundusuudised" teeme väikese kokkuvõtte TV3 Grupi juhi, Signe Suure ja Õhtuleht kirjastuse juhi Erik Heinsaarega kriisiaegse meediatarbimise eripäradest.

See, et meediat tarbitakse rohkem, on ilmselge, kuid milliseid kanaleid ja kuidas tarbiti, seda kuulete saatest. Saadet juhib Uku Nurk.

Kuula saadet siit:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700