• 08.12.25, 07:00

Advokaat hoiatab: lepinguta koostöö on brändile nagu hasartmäng

Lepinguta koostöö sisulooja ja brändi vahel võib viia mainekahju ja kampaaniasse investeeritud raha kaotuseni, kirjutab advokaadibüroo EMERALD advokaat Kristjan Kers.
Paljud brändid võivad uskuda, et kui nad maksavad sisuloojale, kuulub sisu neile. Ei kuulu.
  • Paljud brändid võivad uskuda, et kui nad maksavad sisuloojale, kuulub sisu neile. Ei kuulu.
  • Foto: Freepik
Olen näinud seda korduvalt: turundustiim planeerib kampaaniat, eelarve on viiekohaline, KPId säravad tabelis ja kõik tundub turvaline. Influencer postitab, engagement on super, tulemused on suurepärased... ja nädal hiljem on postitus kadunud.

Seotud lood

Uudised
  • 28.05.25, 10:03
Kellele kuulub inimeste usaldus?
Mõjuisikuturundus on tänapäeval üks kõige toimivamaid ja kiiremini arenevaid valdkondi. Brändid, kes soovivad tarbijatega lähedasemat sidet luua, ei piirdu enam traditsioonilise reklaamiga, vaid kaasavad sisuloojaid, kellel on usaldusväärne ja lojaalne jälgijaskond. Milleks ehitada ise uut kogukonda, kui kellelgi on see töö juba tehtud?
Saated
  • 06.05.25, 08:57
Maria Rannaväli: YouTube maksab mulle vaid kopikaid
Sisulooja ja mõjuisik Maria Rannaväli tunnistab, et YouTube maksab sootuks vähem palka, kui toovad sisse partneritega tehtud koostööd.
Uudised
  • 29.04.25, 10:35
Mikromõjutajad: võti turundusstrateegia järgmisele tasemele viimiseks
Kuigi mikromõjutajatel ei pruugi olla miljoneid jälgijaid, suudavad nad luua sidemeid nišipublikuga viisil, mida suuremad kontod ei suuda.
Uudised
  • 22.07.25, 15:49
IShowSpeedi visiit tasus end juba paari päevaga ära
Kuigi lõpptulemust on veel vara mõõta, siis näitab Google’i otsingu statistika, et USA sisulooja ja striimeri IShowSpeedi külastuse järel kasvas Eestiga seotud otsingute arv kahe päevaga 30%, rääkis EISi turismiosakonna juht Anneli Lepp.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele