• 01.12.25, 12:21

Eesti ettevõtjad avastavad Leedu turgu: suurim viga oli seda alahinnata

Oleksime pidanud juba varem sinna poole vaatama – seal võetakse meid kohe võrdse partnerina, möönab Vegvisiri juht Ingvar Pärnamäe.
Eesti suursaadik Leedus Kaili Terras ja Leedu suursaadik Eestis Gitana Skripkaitė
  • Eesti suursaadik Leedus Kaili Terras ja Leedu suursaadik Eestis Gitana Skripkaitė
  • Foto: Marko Mumm
26. novembril toimus välisministeeriumis Leedu ekspordipäev, mis tõi kokku ettevõtjad, rahvusvahelised eksperdid ja diplomaadid, kes tutvustasid ärivõimalusi ning jagasid oma kogemusi.

Seotud lood

Uudised
  • 24.11.25, 08:00
Eesti aknaettevõte tõestab: eksport algab mõtteviisist, mitte müügist
Eesti üks suuremaid puidust akende ja uste tootjaid Lasita Aken näeb ekspordi kasvatamist pikaajalise vastutuse, mitte kiirete võitude projektina. Ettevõtte juht Karl-Martin Rammo rõhutab, et iga turg on omaette maailm ning edu eeldab süsteemset eeltööd ja valmisolekut kohaneda.
Arvamused
  • 21.11.25, 08:00
Leila Haugas: Eksport pole tuumafüüsika – siin on kõik lihtne!
„Eksportturgudega tegelevate ettevõtete elu on riskantne ja väljakutseterohke. Esmalt tuleks mõelda ja analüüsida, millistele turgudele üldse siseneda ja kas need regioonid on maailmas ettevõtte ja toote või teenuse seisukohalt kasulikud,“ kirjutab Leila Haugas arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Arvamused
  • 19.11.25, 16:26
Karin Kiviste: Tegudest tähenduseni – Eesti kui koostöölabor
„Eestis on vaikust rohkem kui sõnu. Meie inimesed ja ettevõtted ei kipu end suure häälega kuulutama – nad lihtsalt teevad. Meie tugevus ei seisne kõlavates loosungites, vaid tähendusrikastes tegudes, mis sünnivad sügavast soovist teha asju, mis päriselt loevad,“ kirjutab Karin Kiviste arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Uudised
  • 29.11.24, 10:25
Balsnack viis kartulivahvlid Saudi Araabia turule
Lepingute mahu mõttes loodab Balsnack araablastele müüa vähemalt miljon pakki kartulivahvlit, märgib Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele