• 18.07.25, 13:02

RMK edendab matkakultuuri senisest särtsakama kampaaniaga

RMK kutsub looduses targalt käituma humoorika ja veidi ulaka kampaaniaga „Kui loodusesse, siis lugupidavalt!“.
RMK matkakultuuri edendamise kampaanianägu on Franz Malmsten
  • RMK matkakultuuri edendamise kampaanianägu on Franz Malmsten
Kampaania on suunatud neile, kellele matkamise või looduses liikumise kultuur pole täiesti omane või põhireeglid teada. Näiteks nooremale põlvkonnale või linnainimestele, kes avastavad metsavõlu alles nüüd.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele