• 31.03.25, 10:07

TV ei kao – see tunneb sind lihtsalt paremini kui varem

TV on surnud iga viie aasta tagant juba viimased kolmkümmend aastat, meenutas Go3 sisujuht Justinas Docka endise Disney väikekanalite juhi kuulsat tsitaati Passwordi konverentsil.
Go3 sisujuht Justinas Docka
  • Go3 sisujuht Justinas Docka
  • Foto: Raul Mee
Justinas Docka sõnul on tegelikkus risti vastupidine: televisioon elab ja areneb, olles järjest rohkem kohandunud tänapäeva vaatajate ootuste, tarbimisharjumuste ja tehnoloogiliste võimalustega.

Seotud lood

Uudised
  • 28.03.25, 10:13
GALERII | Password 2025 teine päev
26. ja 27. märtsil toimus Kultuurikatlas Eesti suurim turunduskonverents Password 2025, kus keskenduti seekord emotsioonidele turunduses.
Uudised
  • 26.02.25, 09:41
TV3 saab uue programmidirektori
TV3 Grupp Eesti programmidirektori ametisse asub alates 3. märtsist Olle Mirme, kelle peamiseks sihiks saab meediagrupi telekanalite sisuline arendamine.
Uudised
  • 26.03.25, 18:28
Lubagem esitleda: Aasta Turundustegu ja Turundustiim 2024 võitjad
Tänasel Passwordi konverentsi esimesel päeval kuulutas auväärne žürii välja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d nii äri- kui avaliku sektori kategoorias. Lisaks selgus Aasta Turundustiim 2024 tiitli saaja.
  • ST
Sisuturundus
  • 25.02.25, 10:43
Aivo Kütt: telereklaami tegelik hind, mõju ja usaldusväärsus
Kõik teavad, et inimese tähelepanuvõime on vaid mõned sekundid. Just seepärast on turundajad kolinud digikanalitesse, kus lubatakse täpset sihtimist ja mõõdetavaid tulemusi. Ometi peitub reklaami tegelik jõud hoopis usaldusväärsuses, emotsioonides ja mälus püsimises – just siin on televisioonil selge eelis. Telereklaami mõju avab TV3 müügidirektor Aivo Kütt.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele