Telia Eesti värske turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Katriin Loorents
„Kaasaegses maailmas on väga vähe asju, mis ilma tehnoloogia kaasabita juhtuvad. Telekommunikatsioon toob inimesi kokku ja aitab julgetest ideedest kasvatada maailma muutvad ettevõtted. Telekomina on Telia infoühiskonna keskmes. See on ülisuur võimalus, aga ka täpselt sama suur vastutus,“ lausus Katriin Loorents.
Sageli selgub, et polegi vaja olemas olla 25 erinevas kanalis, võib piisata vaid viiest – peab lihtsalt teada, millised need viis on, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil üles astuv Telia turundusosakonna juht Emilie Toomela.
Eelmise aasta sügisel Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi kohalt lahkunud Luulea Kuriks naases Agenda PRi, kus tegeleb klientide strateegilise nõustamisega korporatiivkommunikatsiooni valdkonnas.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.